دکتر مجید نصیری

دکتر مجید نصیری

دکتر مجید نصیری

دکتر مجید نصیری

  • ۰
  • ۰

چرا نیاز به جراحی سینوس یا آندوسکوپی سینوس  پیدا میکنید

جراحی سینوس راهکار آخری است که به رهایی از شر سینوزیت کمک می کند. جراحی سینوس در مواقعی تجویز می شود که تخلیه عفونت های تجمع شده در سینوس ها بدلیل تورم زیاد سینوس امکانپذیر نیست. در این شرایط اگر درمان دارویی موجب بهبود نگردد جراحی سینوس پیشنهاد می شود. در این جراحی بسته به تشخیص و نظر پزشک سینوس ها جراحی شده و عفونت های باقیمانده در سینوس ها تخلیه می گردد. امروزه جراحی آندوسکوپی سینوس روش جایگزین جراحی سینوس های قدیمی است که با کم ترین میزان جراحت و درد اقدام به تخلیه ترشحات سینوسی می نماید. در جراحی آندوسکوپی سینوس که با بیهوشی عمومی انجام می شود، آندوسکوپ از طریق بینی وارد سینوس ها شده و هرگونه اقدام درمانی لازم انجام می شود.

مراقبت های بعد از جراحی سینوس

مراقبت های بعد از جراحی سینوس ارتباط مستقیم با انتخاب شما دارد که بوسیله آندوسکوپی سینوس این جراحی را انجام دهید یا با روش قدیمی. معمولاً توصیه متخصصین استفاده از اندوسکوپی سینوس است که میزان درد، تورم و خونریزی کم تری داشته و انتخاب بیماران نیز جز این نیست. جراحی آندوسکوپی سینوس معمولاً بصورت بیهوشی عمومی و یا بی حسی موضعی انجام می شود. در صورتیکه بی حس موضعی باشد صرفاً نیاز است که همراه داشته باشید تا پس از اتمام جراحی به منزل روید. اما در صورتیکه جراحی آندوسکوپی سینوس با بی هوشی عمومی انجام شود یک شب بستری خواهید بود و کلیه مراقبت های لازم از شما صورت خواهد گرفت. 

 

 بیشتر بدانید: آبریزش بینی و دلایل مرتبط با آن

 بیشتر بدانید: جراحی بینی گوشتی و نکته های مهم آن|عمل بینی گوشتی

 بیشتر بدانید: همه چیز در مورد شست و شوی بینی و سینوس

 

 

 

دکتر مجید نصیری | بهترین دکتر جراحی بینی در تهران

  • ۹۸/۰۹/۱۹
  • majid nasiri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی